nedeľa 10. augusta 2014

FF šatičky

Tento kompletík som dlho obdivovala a viem, že niekde som aj spomínala na blogu, že by som ho veľmi chcela (ale článok neviem za nič na svete nájsť) a veľmi veľa z vás mi prialo, aby sa ku mne biela blúzka dostala a asi ste sa modlili naozaj intenzívne. Toto oblečenie ma zaujala na prvý ohľad. Bolo v jednom inzeráte odfotené na ryšavej basics Goddess a ja som ho veľmi chcela práve pre ňu. Bola som v presvedčení, že tú fotku mám uloženú v notebooku, ale teraz som zistila, že nemám. Toto super oblečenie má aj Mary. Ja som ho ako úplne prvej tiež dala FF Tereske, ale keďže tú danú fotím dosť často, nakoniec som zvolila inú modelku. Šatočky sú pôvodne balené v tube. Moje prišli už bez tuby, ale v bezchybnom stave.

Fotky vznikli v sobotu (02.08), keď sme sa spolu s plážovými kočkami vracali z Mágio pláže cez Sad Janka Kráľa domov :-)

Informačná tabuľa pre bežcov, kde je napísané, že Sad Janka Kráľa je najstarší verejný park v strednej Európe. Nachádza sa medzi Novým mostom, Auparkom a už demontovaným Starým mostom a je v ňom super.

Naše fotenie začalo pri fontáne






V parku sme našli obrovský peň



Z pňa sme sa potom premiestnili na lavičku

Nazúvacie platformy sú super a nepadajú :-)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....