nedeľa 3. augusta 2014

Úvodné slovo

Áno, zakladám opäť novú rubriku. Istotne, všakovakých bazárov a inzertných stránok je mnoho a niekedy je to problém. Nie každý má na to čas, aby poprezeral všetky, keď chce niečo kúpiť/predať. Preto by som bola veľmi rada, keby ste mi posielali príspevky do tejto rubriky, keď budete chcieť niečo z nášho bábikovského sveta kúpiť alebo predať. Nedávno sa mi takto podarilo spojiť Ivku s Terezkou, nakoľko som vedela, že jedna chce danú bábiku predať a druhá ju zháňa. To ma inšpirovalo k tomuto nápadu. Možno sa nám spoločne opäť podarí uspokojiť niekoho kto sa chce niečoho zbaviť a na druhej niekoho, kto to zháňa. Myslím, že by bolo dobré vedieť o týchto veciach, nakoľko si môžeme aj takýmto spôsobom pomôcť. Mne samej viackrát už takto ušli predaje od zberateľov, čo ma aj trochu mrzí :-( Pokojne mi napíšte, čo si o tomto nápade myslíte, poprípade mi môžte do mailu: v.sukenikova@gmail.com poslať prvé príspevky. Ďakujem :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....