nedeľa 1. novembra 2015

Shelly Baby sister of Barbie - Shelly

No tak sa konečne dostávam k článku o slečne (?), ktorá mi tu brzdí ďalší rozvoj 😀 Mám ju u seba už nejaký ten piatok (od 10.08), kedy aj vznikli jej prvé fotky. Jej ďalšie fotky vznikli pomerne nedávno, majú asi týždeň. Bábika vám bude určite povedomá, kúpila som ju totiž od Mary a tým som si splnila svoj skoro 20 ročný sen. Pôvodne som ju chcela kúpiť úplne novú, ale na jej kúpu akosi nikdy nedochádza a keď som zbadala, že ju Mary predáva, už som neváhala. Zabila som tak pre mňa dve muchy jednou ranou - splnila som si sen a zároveň som pomohla kamarátke.

Pôvodné balenie. Fotka je z US trhu, kde sa tieto bábiky volajú Kelly.

Tradá, vytúženiatko ihneď po prevzatí z pošty

Zajačik je rovnako úžasný ako samotná majiteľka

bez cumlíka

Fotky doma

Doplnky, zajačika jej dosť závidím

Papierové doplnky (na niektoré som pozabudla, ako som neskôr zistila) a zabudnutá výživka

Shelly









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....