nedeľa 1. mája 2016

Ako som chvíľu dve Cool Blue Barbie mala

Krátko po marcovej výplate som zahliadla na modrom koníkovi bábiku Cool Blue, hoci som ju mala doma, predajkyni som napísala, lebo tá jej mala čapicu, ktorú moja nemala, lebo ju Mary zrejme niekto ukradol. Po pozretí čapice na ebay, som zhodnotila, že sa mi oplatí kúpiť rovno celú bábiku tu na Slovensku.
V stredu 16.03. dorazila na poštu. Chcela som ju samozrejme pofotiť s mojou Bibiankou, tak som Bibianku zobrala so sebou na poštu a potom do mesta, kde sme mali čosi vybaviť. Išla som aj okolo Tesca a už som členkokĺbovej Style neodolala a ako bonus som si so sebou zobrala ešte aj jedno prekvapenie.

Cool Blue som spolu nakoniec fotila na Hviezdoslavovom námestí asi okolo štvrtej popoludní.




Záber s hojdačkou smerom na nábrežie (to aby ste nám verili, že sme boli ozaj v centre mesta :-D)

Záber od hojdačky do námestia

Po výdatnom pohojdaní sme sa cez most SNP vydali do Petržalky

Výstupná Most SNP

Keď som prechádzala po moste, všimla som si na petržalskej strane tieto kamene, tak som k nim zišla dole a ešte baby trochu pofotila










Naše zvyšné dva prírastky zo stredy. Na druhý deň som nečakane opäť dostala ďalšie dve bábiky, ale o tom neskôr.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....