piatok 27. mája 2016

Aprílová Praha (deň prvý, časť druhá) - Bez Kima neodídem!

Dnes prichádzam s druhou časťou fotiek od Ivanky. Mala som dostatok času a videla som aspoň z rýchlika ak nie 100% zbierky, tak si trúfam povedať, že 80-90%, ono sa už schyľovalo k času ísť k jej dcérke Lidke, ale ja som si povedala, že bez toho, aby som videla najväčšie rožštáka party proste neodídem.

Princezná Lotka


Niečo málo z playmobilu


Uptown Chich Tereska sa mi vždy páčila a tak som bola veľmi rada, že som ju mohla vidieť na živo.

Ultra Hair Whitney



Tu som odpadla, mohla som sa jeho krásou opájať

Tu sme odhalili Divu aj manželku pána Tima :-)


Mari je proste úžasná tvár, dúfam, že ju čoskoro uvidíme v nejakej dostupnej línii. Vedela by som si ju predstaviť ako Look alebo Fashionistas.

Tu ja osobne rozoznávam jednu z najjemnejších Louboutiniek a to džínovú Basics a ďalej krásnu Raylu

Ak sa nemýlim, tak tu by mala byť Fashionistas Arsty s tlupou detičiek

Túto krásnu Mbili vlastním aj ja, ale na živo som ju ešte bez čiapky nevidela, tak ma to veľmi potešilo. Spoločnosť jej robí OOAK Basics model 17.

No a pak sme prešli na ty BJDčka. Ako vidíte opäť bábiky u Ivky bývajú. Dievčenská izba. Dievčatám sa dopredu ospravdlňujem, že sú dosť rozmazané a že som im pozabúdala mená, ale samozrejeme, že ich už poznáte od Ivky z blogu.



Topánočky majú slečny úžasné, to mi len oči predchádzali

Môj dámsky miláčik - Gyp





Chlapcov zo svadby mi Ivka vytiahla, nech sa s nimi trošku pohrám. Prekvapilo ma, že okrem toho, že sú na mňa veľkí, sú aj pomerne ťažkí. Bola to prvá skúsenosť s bábikami tohto typu a bolo to veľmi príjemné. Napriek tomu, že sú obaja krásni, zatiaľ ostanem pri svojej sorte.

Andy

No nie je úžasný? Tými očami mi pripomína mňa - sú krásne veľké a hnedé! Ľúbim ho!





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....