sobota 7. mája 2016

Rok 2015 - splnené priania

Ako som už písala nedávno, rok 2015 bol pre mňa splnením viacerých prianí . Minulý rok som sa zastrájala, že dám porovnanie wishlistu s realitou a skutek-utek, tak tento rok som sa poženila a spravila. Na pripomenutie - wishlist 2015.

Prvá slečna na ňom je krásna Lea/Kayla, ktorú mi Peťa identifikovala ako Amazing Nails Leu. Od tej som po krátkej úvahe upustila a teda som bábiku ani nezháňala.

Druhá slečna je Bubble-tasting Mermaid Barbie a tá ku mne pricestovala ako darček od úžasnej Rachelle. Takže moja Bublinka

Treťou bábikou na zozname bola nádherná Nisha. Mnohí viete, že aj tá sa mi zadarila. Na fotke bude síce tá Ľubkova, ale hádam to nevadí.



Štvrtou bábikou bola Kaylosummer, ako ju nazvala Hanneton a dosť sa to ujalo. Dostala som ju od Terezky, za čo jej neskutočne ĎAKUJEM

Piatou slečnou bola vysmiata Style bábika, od ktorej som časom upusitla hlavne kvôli tomu, že je v dvojbalení a že má polokĺbové telo, nebola u nás dostupná a zozbierali sami iné Style bábiky a to v hojnom počte.
Pre podobné dôvody som opustila aj od šiestej slečny, rozhodovala som sa medzi viacerými variáciami Grace a nakoniec to vyhrala tá najkĺbovejšia.
Siedmou slečnou na wishliste bola nádherná Targetová Basics Steffie, ktorú som dostala partnera k meninám a Valentínovi. Ďakujem :-*

ôsmu priečku obsadila bábika, o ktorej dodnes akosi nechápem, že sa u mňa ocitla. Za obrovskú pomoc ĎAKUJEM dvom úžasným zberateľkám - Hanneton a Terke. Dievčatá, bez vás by som to nedala. Takže moja hviezda - Estrella (Barbie Basics 2.5/14)

Deviata priečka patrila minulý rok na wishliste nádhernej Basics džínovej Mbili. Som veľmi šťastná, že ju mám, rýchlo sa u nás zabývala a porozhadzovala pokojné vzťahy v Barbienkove. Naša Jessica

10tu priečku wishlistu obsadila FF Make-Up Chic Tereska. Za ňu som obzvlášť rada, lebo sa mi ju podarilo kúpiť úplne novú na Slovensku. Ale našej Rachelle sa podaril ešte lepší kúsok, tá ju kúpila dokonca v obchode. Gratulujem, anjelik :-) Moja Robin:

11tu priečku obsadila Style Grace, ktorú časom u mňa uvidíte, mám ju zakúpenú, ale ešte ju nemám doma.
12tu priečku mala Fashionistas Drew, od ktorej som opusitla po tom, čo sa nevyskytovali na Slovensku, ale hlavne po osobnom vzhliadnutí. Je krásna, ale nie pre moju kúpu.
Šťastnú 13 mala aktuálna morská panna. Páčila sa mi modrá, potvrdila sa mi modrá a dodnes ju považujem za najkrajšiu Millie, akú som mala kedy možnosť vidieť. Mám ju ako darček od Zuzky

Čerešničkou na torte bola minulý rok nádherná Lauren, ktorú sa mi aj vďaka inej milovníčke Barbie Teresiek podarilo získať. Moc ĎAKUJEM

Spoločná

Millie spolu

Teresky spolu


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....