sobota 14. mája 2016

V cukrárni

Krásny slnečný deň, v ktorom sa teploty vyšplhali nad 20 stupňov priam láka na prechádzku.

Monsterčkatká vraj otvorili cukráreň, to by bolo, aby nebolo, aby som sa tam ja nešla pozrieť :-D

Vitajte v novootvorenej cukrárni u Frankie aaaaa Frankie

Tak čo to dnes bude Caroline? Jahodové Smothie

Jéj Catalina, wau, čo to máš s vlasmi????

Prepáčte, som Caroline, Cataline dvojča. Prepáčte, ja som Celesté

Sestra mi o Vás veľa rozprávala, je z Vás úplne nadšená! Môžete aj mne predviesť svoju ohybnosť? Samozrejme!

No teda Celesté, ste skutočne neskutočne ohybná!

Je mi ľúto, ale už budem musieť ísť!

Rada som Vás spoznala Caroline! To aj ja Vás, Celesté!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....