štvrtok 5. mája 2016

Frankie Basics 1 (reedícia)

Ani nie mesiac po kúpe prvej Frankie sa mi naskytla kúpa druhej. Táto sa mi zapáčila v Dráčiku, ale necelých 17€ za úzko krabičkovú MH sa mi zdalo moc, keď som ju však zbadala v Tescu pri kúpe Style za 9,45€, neváhala som. Bála som sa, či by som ju ešte niekedy tak lacno zohnala a tak sa stala v danú stredu mojou treťou kúpenou bábikou. Mám z nej obrovskú radosť. Jedná sa o reedíciu prvej základnej Frankie. Líši sa hlavne tým, že moja nemá v balení nemá okrem stojana nič naviac - teda ani kabelku, maznáčika, kefu, ale mne to nevadí.


Krabička sľubovala hrebeň a stojan

No v krabičke bol iba stojan



Náušnice

Šaty


Lodičky


Náramok

Dobre a teraz si zatvor oči Frankie a otoč sa chrbtom

Dobre, už sa môžeš otočiť

Frankie! Jéj, Frankie!

Tak rada ťa vidím, Frankie! Aj ja teba, Frankie!











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....