piatok 13. mája 2016

Najvzácnejšia - Freak du Chic Jinafire Long

Áno, čítate správne, táto bábika je momentálne u mňa tou najvzácnejšou. Prečo? Lebo mi ju kúpil bráško. Ako samozrejme aj bábiky, ktoré som si kúpila za peniaze od našich, sú akoby od nich, ale táto je taká viac, keďže brácho pri jej kúpe aj reálne bol. Síce mi strčil 10€ do ruky, nech ju zaplatím, ale je to zatiaľ najbližšie k tomu, že mi rodina kúpila bábiku. Bolo t v Tescu na Kamennom námestí a bolo to perfektné. Dlho som ju mala vystavenú a som veľmi rada, že som sa ju odhodlala vyslobodiť, lebo je nádherná

Zadná strana

Stojanček, moje červené nechtíky :-D

Frankie, vidíš to, čo ja? Áno Frankie, nová Ghúlka. Frankie? Ale to nie je Frankie, čo to je za omyl?










Porovnanie rúčok - Jinafire má dlhšie a štíhlejšie prstíčky


Telíčko je krásne vylisované. Oproti Frankie je to veľký rozdiel

Bruško


Aktuálna MH zostava


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....