streda 4. mája 2016

2008 Top Model Resort Teresa - Alena

Podobne ako nedávno Summer z tejto kolekcie, aj Teresa prišla ku mne z Čiech a vďaka našej úžasnej skupinke na Facebooku, kde som mala dopyt na túto bábiku. Časom sa mi ozvala jedna skvelá pani, po ktorej som pomenovala aj bábiku. Kúpila som túto bábiku za úžasnú cenu a v ešte úžasnejšom stave. Je vlastne úplne nová. Prišla v svojich šatách, topánkach, originálnom účese, prigumičkovanou kabelkou a dokonca so stojanom.
Došla ku mne vo štvrtok o deň potom ako sa ku mne dostali druhá Cool Blue, Style Barbie Taylor a druhá Frankie. To som ešte netušila, že ma v ten deň ešte "postihne" jedna nádherná bábika.

Veľmi pekne má túto bábiku nafotenú Hanneton. Podobne nádherná je aj u Terky

Moja Alča

Milujem jej modré líčenie



Spolu s kamarátkami zo série





Dominika a Alena

Dominika & Yvanna

Yvenna a Alena


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....