štvrtok 22. februára 2018

2011 Japan Barbie - Sakurami

Ahojte Usmívající se Viem, že ani z diaľky ani z blízka nemám ukončený rok 2017 a pôvodne som vôbec neplánovala tento článok, ale zmenilo sa tak strašne veľa a hlavne to, že svoj starý notebook, v ktorom sú fotky k článku, ktorý som plánovala, je u maminy, prečo a všetko okolo toho sa dozviete už čoskoro, ale dosť o tom, dnes si teda neplánovane predstavíme môj prvý prírastok roku 2018. Po tejto bábike som nijako zvlášť nikdy netúžila, ale na prelome rokov ma chytilo niečo, čo som si sama v svojom slovníku pomenovala ako "japonský ošiaľ" a strašne sa mi začali páčiť všetky bábiky, ktoré majú niečo spoločné s Japonskom. Od drahého som na Vianoce nedostala priamo bábiku (o tom zase niekedy neskôr), ale dostala som na ňu financie, za ktoré som si slečnu objednala. Kuriér ma najprv zobudil 03. 01. v Košiciach, kde som mu nežne vysvetlila, že nie som v Bratislave, ale dohodli sme sa, že mi ju donesie na druhý deň do práce a tak aj bolo:
Sakurami je jedna z dvoch bábik v DOTW kolekcii, ktorá je na telíčku Model Muse, tvárička je Goddess.










Obi (opasok) je na suchý zips, šatočky sú na patentky, legíny sú len naťahovacie.















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....