pondelok 5. februára 2018

Biela noc, Bratislava, 2017

Ahojte Usmívající se Dnes si dáme pár fotiek z akcie Biela noc, ktorá prebieha v Bratislave a Košiciach. Ja som bola tento rok (no áno, ja vime, že už je vyše mesiaca rok 2018) prvý krát. Partner mi rozprával o tejto akcii u nich v Košiciach, veľmi ma tam chcel zobrať, ale nevyšlo nám to, takže aj napriek tomu, že som bola v tú sobotu v práci, tak prišiel po práci po mňa a potom sme išli do mesta. Keďže robím oproti Inchebe, tak sme tam nastúpili na bus a na Auparku sme prestúpili na niečo, čo išlo k Prezidentskému palácu, potom sme šli peši na Mierové námestie, kde hrala a spievala fontána, čo sme aj natáčali, ale na partnerov telefón, takže to Vám dnes sprostredkujem len cez youtube video, ktoré som našla. Je ich viacero, takže ak to niekoho zaujme, tak môže sa na to pozrieť.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....