piatok 9. februára 2018

Predvianočný Aupar alebo ako sme hispánsku vianočku s Ľubom kúpili

Ahojte :-) Dnes si opäť dáme pár fotiek z obchodov, tentokrát budú fotky z 28. 11., kedy som si za peniažky od babičky kúpila moju Corine. Samozrejme mi asistoval môj partner v zberateľskom boji - Ľubino.

Do Auparku som prišla trošku skôr, nakoľko som chcela ešte zrušiť účet v mbank, ktorý som vôbec nevyužívala. Tam som to však vybavila aj napriek predvianočnému obdobiu neskutočne rýchlo a tak mi ostal čas a mohla som sa pri fontáne pozrieť do dočasného obchodíku vianoce.sk, kde mali aj takéto nádherné bábiky okrem všakovakých vianočných stromčekov, ozdôb a podobne. Nad obchodom visel takýto nádherný vianočný stromček zo svetiel




Prvá fotky mojej Corine. Potom sme išli do Woow, kde boli tie zľavy, ale nič som Vám tam neodfotila, lebo jendak som bola na seba nahnevaná, dôvod uvediem v inom príbehu a dvatak sa okolo nás stále obšmietal predavač.

Neskôr sme prešli cez trhy na Hviezdoslavovom námestí až k stromčeku


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....