piatok 2. februára 2018

Veľké balenie

Ahojte Usmívající se Nie je veľkým tajomstvom, že v mojom živote v roku 2017 nastalo opäť raz sťahovanie, tentokrát však z vlastnej vôle a s radosťou. Odsťahovať sa od spolubývajúcich bol môj veľký cieľom pre minulý rok. Dúfala som, že to bude do vlastného, čo sa síce nestalo, ale aj tak som veľmi spokojná a teraz si ukážeme pár fotiek ako to vyzeralo s balením:

Sťahovanie bolo dlho neurčené termínom, nakoľko sa rokovalo, že drahý príde k 01. 09. alebo k 01. 10. alebo dokonca až k 01. 11. do Bratislavy bývať. Nakoniec sa to v polovičke augusta ustálilo na 01. 10. a ja som mohla začať zháňať krabice a všetko ostatné na balenie.

Na tejto fotke už nevidieť niektoré bábiky, ktoré obývala úplne vrchnú poličku spolu s plavkovými Basics ako trebárs Pink in Panteone, Nisha, Mermaid 2012, Harley pár, keďže dokumentovať sťahovanie som sa rozhodla po jeho začatí, ale na šťastie to som mala zbalených asi ani nie 10 kúskov.




Možno si hovoríte, čo je na tom pobaliť bábiky, ale pre mňa to bolo najťahšie, keďže každú jednu som oprášila, pomojkala, spomenula si na jej príbeh a pri necelých 300 kusoch to už zabralo nejaký ten čas.

Ostal iba stojan po Estrelle, ktorú som mala vtedy ako modelku do súťaže, preto chúďatko aj bola zbalená v úplnej odlišnej krabici než ostatné Basics.

15. 09. je na Slovensku štátny sviatok - Sedembolestná panna Mária. Ešte si trochu zvykám, že mám sviatky voľné a že zároveň sú obchody pozatvárané. Ráno som trochu balila, keď mi zazvonil telefón a v ňom len stručné hybaj von. Bol to krstný a myslela som si, že chce ísť venčiť, tak som vybehla v majhorších teplákoch, keďže fenečka jeho segry je dosť skákajúce stvorenie, ale bol v aute a vyviezol ma najprv na Kolibu, kde ale už zatarasili naše obľúbené miesto a tak sme sa vydali na Slavín. Chcela by som tam ísť niekedy fotiť s bábikami. Je tam nádherne. Potom sme išli do Auparku, kde boli otvorené iba kaviarne, čo bol veľký zážitok, byť v nákupnom stredisku v čase, keď sú obchody zatvorené, malo to úžasnú atmosféru.


Výhľad zo Slavínu smerom na Petržalku. Je možné rozoznať slávne UFO.

Zberateľské bábiky pobalené

Skúška veľkosti krabice

Jeden z posledných výhľadov zo starej izbičky.

23. 09. - večer som už mala skoro všetky bábiky dobalené, ale došiel mi obalový materiál.

24. 09. som hneď ráno kúpila ďalšie kuchynské utierky a takmer som to dokončila.

01. 10. - v deň konečného sťahovanie som ešte stále nebola tak úplne zbalená. Ani nemusím hovoriť, že moji sťahováci neboli nadšení 

Vytiahnuté ostali Mirka a Poppy kvôli tomu, že ich oblečenie som použila do letnej súťaže.

Keď moji chalani (drahý a krstný) presťahovali aj knižnice som konečne objavila Sayurinu šľapku, takže sú Basics opäť kompletné.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....