piatok 14. júna 2019

Moja najhoršia skúsenosť na ebay

Ahojte 😊 O mojej veľmi "príjemnej" skúsenosti na ebay, ktorá bola nakoniec doriešená a úspešne vyriešená v môj prospech vďaka HENI, ste už čítali vo veľkom na najrozšírenejšej sociálnej sieti. Konečne som sa však dopracovala k tomu, aby som vám o tom napísala viac, ako som to vnímala a podobne.
Všetko to začalo už dávnejšie, keď som sa rozhodovala medzi dvomi možnosťami darčeku k životnému jubileu pre Ľuba. Rozhodla som sa tak na základe viacerých faktorov, ale takým hlavným je asi, že spolu s Nikolínou je mi momentálne zo zberateľov asi najbližší. Oni dvaja to majú momentálne aj demograficky ku mne najbližšie, ale hlavne asi tak ľudsky. Som síce pomerne otvorený človek a nemám veľký problém napísať niečo zo súkromia mnohým z vás, ale taký komplexný obraz má práve Ľubo, Hanneton a Nika.
Pre Ľuba som teda váhala medzi dvomi možnosťami a v rámci mojej finančnej situácii som sa rozhodla pre dámu. Tak som si ju párkrát vyhliadla, až som došla na predajkyňu, ktorá ju mala v celkom dobrej cene a hlavne mala napísané nízke poštovné do Európy. No hurá, ešte mala aj možnosť MAKE OFFER, ktorej ja len veľmi málokedy odolám a tak som 10. 02. 2019 klikla na MAKE OFFER a na miesto 169 dolárov za bábiku som jej ponúkla 150 dolárov.

10. 02. 2019 mi predajkyňa aj ponuku prijala a zároveň mi poslala faktúru s poštovným cez 80 dolárov (v inzeráte mala asi 22 alebo 25), tak som si povedala, že to je asi vtip, nezaplatila som to a povedala som si, že to doriešim zajtra, ale prišlo veľa práce a ja som medzičasom kúpila túto bábiku inde, nakoľko som začínala mať pocit, že toto asi nedopadne dobre.

11. 02. 2019 mi napísala, či som dostala faktúru a ja že áno, ale že to poštovné mi nesedí a že či by mi urobila faktúru aj s U.S. shippingom aj s EÚ. Na čo mi poslala len jednu faktúru, kde bolo international shipping 22.80, čo mi prišlo fajn. Rozklikla som to, bola tam moja slovenská adresa a obratom som to teda zaplatila.

Neviem, či to máte čitateľné, snáď áno. Tu som si naivne myslela, že predajkyňa bábiku pošle, ja ju za pár týždňov mám doma a sme vybavené. Že to takto asi nebude, som zistila čoskoro.

Potom došlo k mojej chybe a som si ich pomýlila a napísala som jej, že či je to vtip 150 dolárov. Na to mi napísala, že či ja som tá osoba, ktorá bábiku kúpila, tak som sa jej ospravedlnila a napísala, že bábika je zaplatená. Na to mi ona napísala, že ju nedokáže poslať za 22 dolárov na Slovensko, že bábika je ťažká, pretože je to Silkstone. Na to som ja jej napísala, že to teda nie je Silkstone bábika. Na čo mi ona navrhla, že ju vybalí, aby bolo poštovné lacnejšie, čo ale neurobila a poslala mi rovno túto faktúru.
Potom mi napísala, že ona ju teda za také poštovné nemôže poslať na Slovensko (môže, preverovali sme s Heňou a približne toľko stojí pošta na Slovensko z Kanady a neraz mi za takéto poštovné z U.S. bábika prišla, naposledy Čínska princezná) a že ona mi nebude dotovať 60 dolárov.
Tak som jej napísala, že keď to takto nemôže poslať, nech teda celú transakciu zruší. Na to mi napísala, že ona neruší objednávky, že to mala napísané v inzeráte a áno, to teda mala a ja som si to aj všimla.
Potom ma začala obviňovať, že som si vymenila adresy, ale ja som si ich nevymenila, ona sa zrejme vo faktúre pomýlila a ešte mi aj napísala, že to postúpi ebay, keďže ja klamem, tak som jej napísala, nech to teda postúpi ebay, ale neurobila to.

13. 02. 2019 som sa cez ebay snažila urobiť vrátenie veci, ktoré mi však predajkyňa bez akéhokoľvek slova zamietla, čo začal byť veľký problém, nakoľko sa tam zacyklil ebay a nevedela som sa dostať k nahláseniu problému, nahláseniu predajcu, proste na nikoho priamo z ebay, čo ma fakt dojímalo k slzám. Nakoniec sa mi na to pozrela Henka a tiež zhodnotila, že ju to len neustále vracia späť a tiež sa cez to nevedela dostať a to má angličtinu na úplne inej úrovni ako ja, ale toto nebolo o angličtine, ale o tom, že ebay sa proste zatajoval, čo ma strašne rozčúlilo, lebo keď som kedysi dávno dávno mala problém s predajcom, tak sa jednodcho dal nahlásiť ebay a oni si už potom zisťovali, čo a ako. Ako úplný paradox potom vyznievalo, že každú chvíľu mi na ebay vyskakovala reklama na to, že moje peniaze sú chránené. No proste na porazenie.
Následne mi 13. 02. napísala aj predajkyňa:
U chose to ship to U.S. & u know it. Then u waited til very early a.m., changed yr address back to Slovakia, paid, complained re yr own offer price for the doll. Your scam has been well-executed, but I don't think it is going to work! I remember now u tried to pull this same nonsense last autumn. Same "is joke" & "begging on bended knees" lines too. Shame on u!

A toto ma neskutočne vytočilo. Tak ma obviní, že som si vymenila adresy (nevymenila, stále som mala slovenskú adresu, však aj vo faktúre ju tak mám, čo sa dá dokladovať na paypal) a nikdy predtým som s touto dámou neobchodovala a ani nikdy po tomto nebudem. Samozrejme, že som čakala do skorého rána, aby som si vymenila adresy. Čo takto časový posun? To nám nenapadlo, že kým ty máš hlbokú noc, tak ja už mám ráno?

Následne som jej napísala, čo teda chce robiť a napísala mi ďalšiu skvelú vec:
How would that resolve my problem? I have done all this work, & now have to pay fees on this doll to Ebay, almost $20.00. You don't want the doll shipped to U.S. why did you pay to have it shipped there. You have intentionally tried to scam either myself/Canada Post. I will not discuss this again. You are ignoring all of my store info on my listings...the ship charges are shown as well as I DO NOT CANCEL ORDERS! End of discussion on my part.
Ako to vyrieši jej problém? Jednoducho, zruší to a je po probléme, urobilo to tak už niekoľko predajcov pred ňou a jeden aj po nej, ale o tom bude ďalší príbeh. Ebay si pýta za zrušenie 20 dolárov, nie je to pravda, ale aj keby bola, je to pre mňa OK, zaplatila som 120 euro, 20 dolárov by ma nezabilo. Nebudem diskutovať znova o tom? To je fakt prozákaznícke riešenie. Ja som ignorovala, čo si mala napísané v inzeráte? Naozaj a kto tam dal lacné poštovné? Hm??? Koniec diskusie z mojej strany - to je skvelé riešenie problému. Fakt. Gratulujem

Takže som kvôli tejto kočke pár nocí nespala, fakt. 120 euro pre mňa nie je malý peniaz, ale hlavne mi prišlo nespravodlivé, aby niekto mal peniaze aj tovar. To mi prišlo úplne šialené a úplne šialené mi prišlo to, že som sa nemala komu dovolať spravodlivosti.

Na šťastie mi Heňa poradila, aby sme to poriešili cez paypal, lenže aj ten nás sprvoti odkazoval na ebay, ale Henka mi napísala, že ona už raz čosi podobné riešila a že to skúsi pohľadať. Je to proste poklad nad poklady, čo si budeme hovoriť, takže to napísala paypal a tí mi 02. 03. 2019 napísali:
Vaša správa bola odoslaná obchodníkovi Camryn MacLeod
Ľutujeme, že Vám objednávka nebola doručená.
Vaša správa o nákupe zo dňa 11. februára 2019 vo výške 172,80 CAD sa odoslala. Poskytnite predajcovi čas na odpoveď.
Mala som obavy, čo dievča opäť vymyslí, ale už som pomaly strácala nádej a toto bola jediná šanca.

Následne 05. 03. mi prišla z paypal takáto správa:

Dobrý deň, Veronika Sukenikova,
obchodník Camryn MacLeod zverejnil novú správu týkajúcu sa tohto prípadu.

Zobraziť správu a odpovedať



Lehota na odpoveď: 22. marca 2019
Vy alebo Camryn MacLeod môžete tento problém zmeniť na sťažnosť spoločnosti PayPal do 22. marca 2019. V tento deň sa prípad automaticky uzavrie. Po uzavretí nebude možné prípad znova otvoriť ani ho postúpiť ako sťažnosť spoločnosti PayPal. Odporúčame Vám, aby ste predajcovi čo najskôr odpovedali.
Podrobnosti transakcie

  • ID prípadu: PP-D-25289610


  • Meno predajcu: Camryn MacLeod


  • Dátum transakcie: 11. februára 2019


  • Suma transakcie: 172,80 CAD


  • Vaše ID transakcie: 86925558TS0060913


S pozdravom
PayPal

Trochu som sa toho zľakla, ale Henka mi napísala, že ak by sa to neriešilo z jej strany, čo asi sotva, že by sme to aj tak posunuli ako sťažnosť, že je to OK. Tiež mi bolo čudné, že čo predajkyňa, ktorá má tovar aj peniaze sa chce sťažovať, že ako to podľa súdneho človeka môže dopadnúť, ale keby sme boli všetci súdni, neriešil by sa tento problém, takže som mala trochu obavy.

Následne mi ešte 05. 03. prišla táto správa:


Dobrý deň, Veronika Sukenikova,
Camryn MacLeod tento prípad postúpil ako sťažnosť a my kontrolujeme informácie, ktoré nám poskytol. Väčšina odvolaní sa vyrieši do 30 dní, no niektoré môžu trvať dlhšie.
Možno Vás počas postupu preskúmania požiadame o viac informácií. V takom prípade Vás prosíme o odpoveď v príslušnej lehote. Inak môže byť prípad uzatvorený a rozhodnutý v prospech predajcu.

Zobraziť podrobnosti prípadu



Podrobnosti transakcie

  • Číslo prípadu: PP-D-25289610


  • Názov predajcu: Camryn MacLeod


  • Suma transakcie: 172,80 CAD


  • Dátum transakcie: 11. februára 2019


  • ID transakcie: 86925558TS0060913

Informácie o tom, ako skúmame a riešime sťažnosti, nájdete v zmluve s používateľom služby PayPal, ktorú ste prijali, keď ste si založili účet PayPal. Stačí kliknúť na odkaz Právne informácie v dolnej časti ktorejkoľvek stránky PayPal.

S pozdravom
PayPal
OK, snáď teda rozhodnete správne. Trochu som mala obavy, čo budú odo mňa požadovať na prešetrenie, ale vravím si, že spolu s Henkou to zvládneme.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....