utorok 18. júna 2019

2019 Glitz Barbie purple dress

Ahojte 😊 Dnes si predstavíme bábiku, ktorá u mňa už ani nebýva, nakoľko bola kúpená len kvôli šatám. Kúpila som ju v zvýhodnej cene v Tescu Seneca niečo cez 5€. Pôvodne som si myslela, že sa jedná o výročnú bábiku, keďže základná Millie má rovnaké šaty, ale nakoniec som ich našla pod označením Glitz.

60te výročie AA

60te výročie

Glitz Barbie

Rozhodovala som sa medzi čiernymi a fialovými šatami, drahý rozhodol o fialových. Chcela by som ešte veľmi červené, ja kvôli predstaviteľke.





Bábika má tvár Neysa a telíčko Fashionistas 2015.


Bábika má od pohľadu základné telo, takže dokáže rukami pohybovať len hore a dole.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....