pondelok 17. júna 2019

2019 Keith Haring X Barbie® Doll - Keith

Ahojte 😊 Dnes vám predstavím bábiku, ktorú mám už nejaký ten čas doma, čo ste videli na Facebooku. Páčila sa mi hneď od začiatku, ako som videla ešte len hlavičku tejto bábiky a povrávalo sa, že to bude hlavička od novej morskej panny. Nová morská panna dopadla s inou tvárou a táto nádherná Goddesska teda je Barbie, ktorá odzrkadľuje prácu módneho návrhára Keitha Haringa. Trošku som si tie jeho práce prešla a bábika ich naozaj vyjadruje, ale mne práve tieto módne návrhy na bábikách nejako zvlášť nesedia, tak sa mi práve preto nepáči oblečenie tejto bábiky a tiež Iris Apfel bábiky. Bábiky samotné sa mi páčia, ale oblečenie nie. To bol prípad aj tejto bábiky. Dosť sa práve táto bábika spropagovala pri súťaži na oficiálnej Barbie stránke, kde sa strhla slovná bitka medzi zberateľmi, ktorí boli nahnevaní, že by bábiku, ktorú si viac-menej sami nemohli dovoliť malo vyhrať dieťa. Oba kúsky tejto bábiky, ktoré v súťaži boli, vyhrali nakoniec zberatelia. Presne v tejto dobe som aj ja vyhrala túto svoju na ebay. Jedná sa teda o nahú bábiku a my si dnes milú Keith predstavíme.

Tak tu máte Keith aj v krabici aj vo originálnej podobe.

Tak moja Kaťuša, ako ju familiárne volám.

No nie je nádherná? Pre mňa je to jedna z najkrajších Barbie posledných rokov.

Telíčko má originál Fashionistas s kĺbami, mňa celkom baví na týchto telách, že sa im dá vybrať ruky.



Pre bábiku som po diskusii s Monikou mala pripravené kĺbové model muse telíčko, ktoré jej podľa mňa sedí viac.

Po pretelení prišlo na rad hľadanie šiat





Nedalo mi to nepofotiť Keith spolu s Mínou, s ktorou býva často porovnávaná.



Ďalšia skúška šiat



Deniska mi písala, či má malú hlavičku, že niekto písal, že má väčšiu hlavičku ako Basics, tak som jej ich odfotila čo najbližšie k sebe.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....