nedeľa 23. júna 2019

Chiffon Ball Gown Barbie® Doll

Ahojte 😊 Mnohí si určite pamätáte, že v prvom tohtoročnom balíčku z US bola aj nádherná platinová Chiffon Ball Gown Barbie. Možno si hovoríte, prečo som z jej fotkami čakala až do teraz. Má to prostý dôvod. Bábiku som totiž nekupovala pre seba, ale pre dnešného oslávenca, ktorý slávi trojkrížikové jubileum a ja nepoznám zberateľa, ktorý by bol do tejto bábiky zaľúbený viac. Viem, že si teraz myslíte, že som sa určite zbláznila alebo, že ja neviem čo a úprimne, je mi aj dosť jedno...Ľubo pri mne stojí už niekoľko rokov a a je to jeden z mála ľudí, o ktorých viem presne, čím by som im vyrazila dych (myslené v dobrom) a myslím si, že toto stálo za kúpou tejto bábiky. Mala som vyhliadnuté dva jeho sny, ten druhý som žiaľ nenašla v až tak dobrej cene, čo sa však včera podarilo samotnému oslávencovi, ale to už je iný príbeh. Keď som dnes (26.05.) prehadzovala fotky do notebooku, tak som zistila, že sú len štyri, ale ja verím, že Ľubo vám to s fotkami tejto nádhernej Mari vynahradí.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....