nedeľa 9. júna 2019

2013 Ballet Wishes™ Barbie® - Emily

Ahojte 😊 Dlhšie som nerobila článok a už dlhšie nie s bábikou, tak si to dnes napravíme. Túto bábiku a jej kamarátku, ktorá prišla s ňou mám už od 17. 05. Prišli mi od jedného predajcu z Francúzska, na ktorého ma upozornila Deniska a ja som jej za to enormne vďačná. Dokonca mi nádhernú bábiku, ktorú si predstavíme nabudúce, prenechala, ale to je už iný príbeh. Po tejto bábike som túžila už dlhšie, ale jej cena ma vždy odradila a práve cena rozhodla, že som si ju od predajcu z Francúzska vzala, keďže bola približne polovičná oproti cenám amerických predajcov a zároveň mi odpadli obavy o výšku DPHčky, keďže bábika išla z Francúzska. Je prenádherná. Maľbou pripomína Birthday Wishes 2013, s ktorou zdieľajú rovnakého návrhára a to Roberta Besta. Priznám sa, že z baletiek sa mi páči ešte 2014 a 2016 hispánska verzia.
Táto bábika je podobne ako moja Evelyn veľmi nežná a dostala teda pre mňa nežné meno Emily.

Dievčatá z Francúzska spolu




Zadná strana krabičky


Na jej nežnú tváričku sa neviem vynadívať, škoda, že ju neviem zachytiť na foťáku aká je v skutočnosti.


Zo šiat vo veľkom opadávajú trblietky, takže som bola od nich bola celá :-D

Účes zozadu

Telíčko s baletnými špičkami mám v podstate druhýkrát, ale prvé je ešte nerozbalené v podobe poslednej morskej panny.


Evelyn spolu s Emily











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....