nedeľa 16. júna 2019

Blond Mackie

Týmto fotením by som určite veľmi potešila Ľuba, keďže on je prejedený Mackie a obzvlášť blond, ja však Mackie zbožňujem, aj tie blond, tých je predsa najviac a aj v mojej zbierke je ich najviac. Dnes (11.06.), keď tento článok píšem mi tiež pribudli rovno dve Mackie a z toho jedna blond, tú tu z pochopiteľne ešte neuvidíte, ale všetky ostatné áno. Pôvodne som chcela nafotiť len zberateľské blond Mackie, ktoré mám, ale keďže som vytiahla aj Top Modelky, tak som pridala aj tých pár playline, ktoré mám v zbierke.

Moje blond Mackie

Playline

Zberateľské

Holiday

Look

Basics

Top Model

Cherry- Top Model Hair Wear Barbie, playline

Boby - Barbie Basics Red Jeans, collector

Hope- Look City Shine Silver Dress, collector

Rapunzel- Rapunzel Barbie, playline

Emma- Look Red Carpet Blue Gown, collector

Susannah - Look Red Carpet Pink Dress, collector

Sharon - Look City Shine Blue Dress, collector

Dominika - Top Model Resort Barbie, playline

Sydney - Sydney Opera House Barbie, collector

Erin - Barbie Basics 002/01, collector

Stella - Barbie Basics 001/01, collector

Miriam - Basics Barbie Red dress, collector

Emily - Ballet Wishes 2013, collector

Evelyn - Birthday Wishes 2013, collector

Willa - Pink in Pantone, collector

Barbara - Holiday Barbie 2012, collector

Cynthia - Holiday Barbie 2013, collector

Leona - Top Model, playline

Ruth - Then and now/50th aniversary souvenir doll, playline

Monika - Happenin´ Hair Barbie, playline

Bibiana - Cool Blue Barbie, playline


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....