utorok 11. júna 2019

AllToysové behanie s Ľubinom

Ahojte Usmívající se S Ľubinom sme sa stretli 30. 04. 2019 a išli sme pokukať do AllToysov, najprv Avion a potom Aupark.

Avion


Do Avionu sme išli práve kvôli tejto bábike. Je fakt nádherná, to ma presvedčilo, že ju naozaj potrebujem a o pár dní som si ju objednala nahú, keďže jej oblečenie ma nikdy neuchvátilo, takže držte palčeky, aby čo najskôr bola doma.

Srdiečková Millie

Výročná zberateľská Millie.

Aupark

Princezná Daya. Veľmi sa mi páči.

Dve výročné Kim. Obe krásne.


Prvá svetlovlasá Raquelle je nádherná




Pizza pec

Maliarsky set

V Auparku majú zberateľské Barbie za pokladňou, ale objavili aj postavičky od Harryho Pottera.

Doktorský obleček sa mi veľmi páčil

Tak už si golf môže zahrať aj Ken


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....