Keďže ani blog sa so mnou nechcel hrať, tak tu bude pokračovanie môjho nákupu na ebay. Takže 05. 03. pani predajkyňa zmenila prípad na sťažnosť a ešte mi paypal poslal mail s týmto textom:
Dostali sme sťažnosti, ktoré ste podali 2. marca 2019.
Skontrolovali sme transakcie a od obchodníka Camryn MacLeod žiadame ďalšie informácie týkajúce sa Vašich sťažností.
Ďalší postup
Obchodník Camryn MacLeod môže poskytnúť požadované informácie až do 10 dní, je však pravdepodobné, že nám ich poskytne skôr. Len čo tieto údaje dostaneme, poskytneme Vám ich spolu s akýmikoľvek ďalšími krokmi potrebnými na vyriešenie tohto prípadu. Kým Vás nekontaktujeme, nemusíte prijímať žiadne opatrenia.
Ok, to bolo fajn, stačilo iba čakať. 08. 05. 2019 mi prišla takáto správa:
Príjemca Camryn MacLeod reagoval na prípad, ktorý ste voči nemu otvorili. Skontrolujeme skutočnosti súvisiace s prípadom a pred tým, než sa rozhodneme, dôkladne posúdime všetky materiály. Ak by sme od Vás potrebovali ďalšie informácie, ozveme sa Vám, a keď dospejeme k rozhodnutiu, budeme Vás kontaktovať e-mailom. |
Tak som si prečítala, čo im dievčina napísala. Dokopy nič, okrem toho, že sa snažila hrať na city tým, že ak uznajú pravdu mne, tak končí s ebay aj paypal a že to nie je fér a tak ďalej. To ma naoazj takmer rozplaklo (myslím ironicky). Priznám sa, že ma do nepríčetnosti vedia vytočiť len pár skutočností, ale dve z nich sú: keď ma niekto obviňuje z klamstva a keď niekto používa citové vydieranie.
Bola som trochu prekvapená, že paypal sa ma nič doplňujúce nepýtal, až mi 12. 03. prišla táto správa:
|
|
|
Mala som obrovskú radosť a pociťovala som obrovskú úľavu. Do troch dní som mala aj platbu späť na účte. Ďakujem, ak ste sa prepracovali až sem. O mojich ďalších milých i nemilých skúsenostiach vám napíšem opäť niekedy.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára