štvrtok 21. novembra 2019

2004 Birthday Wishes AA - Noir

Ahojte, dnes si predstavíme ďalší z mojich narodeninových darčekov. Všetky tieto krásky som kúpila ešte minulý rok pred Vianocami za vianočných 100€ od mojej starej mami, u nás v rodine volanej starká, v mojej hlave volaná babina. Noir som vybalila ako prvú, keďže čokoládová Goddess je proste neodolateľná.



Certifikát, stojan a kartička






Taštička


Navlásenie týchto bábik ma celkom sklamalo, dosť často majú lysiny.



Topánočky ma zaujali, keďže takýto typ som ešte v zbierke nemala.


Niekto mi písal, že jeho najtmavšia bábika je bronzová Look Mbili, tak som ich dala k sebe.

Moje čokoládové Goddessky





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....