streda 20. novembra 2019

2018 The Love of Luxe Veronique Perrin Welcome Doll - Veronique

Ahojte 😊 Dnes si predstavíme môj luxusný darček k narodeninám, za ktorý vďačím finančnému príspevku od môjho drahého. Do tejto Verči, ako familiárne volám moje 3 krásky, keďže všetky tri majú tvár Veronique, som sa zamilovala hneď, keď ju Míša predstavila v tomto článku a už si to presne nepamamätám, ale myslím, že krátko na to som jej napísala, aby mi ju objednala. Začiatkom februára mi Míša napísala, že už ju má, ja som ju následne vyplatila a Míša chvíľu nereagovala na moje správy, až mi poštárka 20. 03. z ničoho nič dovliekla obrovskú krabicu z Prahy. Po prečítaní odosielateľa mi bolo hneď jasné, čo sa tam skrýva a moja radosť bola obrovská, moje dojmy si môžte prečítať tu. Potom som bábiku odložila, lebo som si jej rozbalenie chcela nechať na narodeniny. Ako som už spomínala v článku o Darii, zobrala som Veronique k mamine, ale slnko bolo mizivé a tak som ju originál v krabičke odtiahla späť do Senca, kde sa na mňa 23. 10. usmialo šťastie, zasvietilo k nám do spálne nádherné slnko a ja som si užívala vybaľovanie a fotenie bábik.

Účastníci IT convention v októbri 2018 v Oregone dostali túto nádhernú Verču ako bábiku na privítanie pri registrácii. Masívne sa potom začala predávať na ebay a úplne bežne ju tam stretnete aj dnes.


Doplnky tvoria: náušnice, náramok, topánky a náhradné ruky

Certifikát

Moja úžasná mamina hneď na tie šaty povedala, že to asi nie je Barbie, keď má šaty, z ktorých jej vylezú kozy von. Moja mamina je proste typ človeka, čo na srdci, to na jazyku a ja ju za to milujem. Zbežne som jej vysvetlila, že to naozaj nie je Barbie.





Vlasy sú dlhé, jemné, oranžovočervené a nie extra husté, aby cop vyzeral prirodzene. Rozpúšťať ich rozhodne nebudem.

Z prepichnutia uší som mala obrovský strach. Keďže hlavičky IT sú tvrdé ako skala a ja som nikdy nemala tendencie prepichovať uši ani Barbie, tak bol to rešpekt. Ale IT zrejme myslí na poserov ako ja, lebo v ušiach boli také akoby značky, kde treba tie uši prepichnúť. Tam som iba zatlačila hrot náušnice a bolo to. Fakt jednoduché.



Topánky sú jediná vec, ktorú som vybalila ihneď po príchode Veronique 3, aby som ich mohla vyskúšať Verči, ktorej bežne obúvam topánky od Barbie, ktoré jej ale nesedia úplne presne.

Náramok je v celku a je potrebné dať ruky (teda časť od zápästia po prsty. Dnes mám také jazykové okienko, ale veľmi ma mrzí, že slovenčina a asi aj čeština nemá jedinečné slovo pre túto časť ruky a voláme to ruka, na rozdiel od angličtiny, ktorá pre túto časť ruky názov má - rozlišuje výrazy hand a arm, síce aj u nás existuje výraz paža, ale ruku na srdce, kto to používa?), aby sa dal náramok nasadiť.


Nádherné čipkované nohavičky ma trochu prekvapili, keďže Barbie bežne spodnú bielizeň (toto slovo je jedno z mojich TOP 5 neobľúbených slovenských spisovných slov a v bežnej reči používam čechizmus prádlo) nemávajú.


Trochu pózovania v nohavičkách. Veronique 3 má oproti Veronique 2 telíčko FR2 bez kĺbu v páse, čo ma dosť teší, že IT od tohto nápadu opustilo.


Náhradný pár rúk s dlhšími nechtami.

Moja najobľúbenejšia IT tvár. Milujem tie pery. Tie ma jednoducho fascinujú.Inak až teraz som si všimla, že obe majú bočný pohľad do rovnakej strany.

Veronique 2.0 2x + Veronique 1.0


Porovnanie veľkostí. Mohla som Verču 3 vyzuť, keďže s platformami vyzerá ako obor oproti Verči 1 a Bobby s model muse telíčkom.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....