pondelok 18. novembra 2019

2004 Model of the Moment Daria™ Celebutante™ - Daria

Ahojte. Od mojich narodenín uplynul presne mesiac a myslím si, že je najvyšší čas si ukázať narodeninové darčeky. Narodeniny som strávila u maminy a zobrala som si so sebou dve zabalené krásky. Počasie mi však nijako zvlášť neprialo a jednu som si originál zabalenú priniesla naspäť domov. Druhú som sa pokúsila fotiť, aj z toho dôvodu, že ste ju už u mňa fotenú videli. V mobile sa mi fotky zdali celkom OK, po prenesení do noťasu mi to až tak nepríde a žiaľ niektoré sú rozmazané. Verím však, že si Dariu aj tak užijete. Lucka ma teraz asi ukameňuje, ale zo všetkých masovo vyrobených Darii mi príde táto najkrajšia. Bola aj na mojom wish liste na tento rok a ako už iste viete, dostala som ju od Ľuba.


Kartička a certifikát





Šaty sú na patentky


Jediné, čo mi na MOTM vadí je, že originál majú balený obručový stojan, prečo?



Romantika pri kozube





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....