utorok 26. novembra 2019

Bábiky v bystrických obchodoch

Ahojte 😊 Narodeninové darčeky máme pomaly predstavené a ešte mi tu ostalo kopec fotiek z obchodov, tak sa do toho pustíme, nech ešte niečo stihneme do adventného projektu, do ktorého ešte nemám nafotenú ani jednu fotku, ale už mám vybraté témy a polovičku pesničiek. Áno, viem, že prvého je v nedeľu, ďakujem pekne za pripomenutie.

Ale späť k tomu, čo dnes uvidíte. Na narodeniny, v piatok 18. 10. som sa vybrala za maminou. To, že sme sa oficiálne presťahovali 20km za Bystricu, som už písala neraz. Dala by som vám aj fotky z dediny, ale nestíham, takže možno niekedy po Novom roku, teraz sa budeme sústrediť na bábiky. Takže okolo pol 12tej som vystúpila z busu na novej autobusovej stanici, na ktorej vyrástlo aj nákupné centrum VLAK-BUS TERMINÁL, v rámci ktorého pasáže je aj Dráčik a samozrejme som tam maminu zatiahla. Okrem iného sme prešli aj KIK a Pepco, kde mi dokopy kúpila misku na potraviny s tými klikavými somarinkami proti pretečeniu, dve podprsenky, nočnú košeľu a tričko s dlhým rukávom. Tomu hovorím narodeniny. Mamča je prste best. Love you, my darling <3

Ako prvé mi udrela do očí táto bábika z Fairytopie, ktorá je určite staršia ako obchod samotný, ktorý má tuším 2 či 3 roky.

Nájsť v obchodoch ešte Dobrú vílu z Popolušky je už vzácnosť.

Moja veľká láska, s maminou sme si hneď pripomenuli naše krásne Vianoce vo dvojici, to sa už nikdy nezopakuje.

V nedeľu, 20. 10. pred mojim odchodom som vďaka mojich logistickým schopnostiam získala dve voľné hodiny a tak som sa vybrala na window shopping do Európy. V Dráčiku som poobdivovala vianočku 2018, o ktorej stále nejako dúfam, že pôjde na nižšiu cenu.





V Európe je tiež aj AllToys, takže som sa s mojou mega ťažkou taškou vypravila na najvyššie poschodie. Od Ivky som dostala prosbu, či by som jej nekúpila túto zelenovlasú Skipper a ja som si povedala, že prečo nie. Ivka pre mňa tiež vždy rada ochotne niečo zariadi, čo vám predstavím už čoskoro. Tiež som si odtiaľ priviezla bábiku aj pre seba, ale o tom v najbližšom článku.


Ivka chcela aj túto bábiku, ale každý kus, ktorý som stretla, vyzeral nejako takto, približne.

Tento obleček ma stále láka

Nakoniec som pre Ivku vybrala túto. Nejako ma viac oslovila.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....