utorok 19. novembra 2019

Nicolas na návšteve u mňa

Ahojte 😌 Keďže moja nespavosť sa opäť raz prejavila a ja už nemôžem zaspať, tak sa môžem aspoň povenovať vám. Nicolasa ako viete som pomohla zakúpiť Ľubkovi. Práve som prešla jeho blog a ešte o ňom neurobil článok, tak som jeho fotky asi videla len na facebooku. Každopádne, kým bol Nicolas u mňa, podrobila som ho podrobnému skúmaniu. Však kto vie, kedy sa ku mne opäť dostane Ken z radov platinum label a kto vie, či nejaký iný vôbec je, keďže žiadneho iného neviem na rýchlo vybaviť.

No dosť slov, fotky:

Hore ruky, dole gate, ukážte nám, čo tam máte!

Nicolas ako "správny" chlap si ponechal veľmi sexy ponožky.

Nohavice s funkčným opaskom, akurát by mohol byť trošku dlhší pre ľudí s tučnejšími prstíkmi ako ja. Bol to Mordor ho opäť zapnúť.

Topánky sa dajú rozlíšiť, ale ako pozerám na túto fotku, zrejme som tento fakt ignorovala.

Košeľa má v rozkroku gumičku, presne tak ako mala aj doktorkova košeľa a je to super, lebo sa potom nevyzlieka pri polohovaní panáčika.

Pár fotiek s mojou Poppy. Naozaj sa mi k sebe hodia. Hoci ani s Ľubkovým prevlaseným doktorom z Twillightu neboli zlý párik. Kým doktorko nešiel bývať na stredné Slovensko.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....