pondelok 11. novembra 2019

2016 Classic Black Dress Barbie Paris Convention - Taurus

Ahojte priatelia 😊 Dnes si predstavíme môj vzácny prírastok z posledného balíku z US. Túto bábiku som kúpila za úplne nádherných 150€, čo je na platinum label a convention Barbie za hubičku, lenže dilinko som si nevšimla, že bábika je z Francúzska, proste som si myslela, že keď je tam Free Shipping, že musí byť z US. Trt makový. Všimla som si to, až keď mi predajca poslal podacie číslo, ktoré končilo FR a jejej. Takže bábika, ktorú som mohla mať za 150€ a dva týždne doma, si vďaka mojej šikovnosti putovala na výlet do Ameriky, aby mohla prísť na Slovensko. Bábiku som kúpila ešte minulý rok, 14. 12. 2019. Vybrala som ju z krabičky v rovnaký deň ako Pipi a tiež som ju spolu s Virgo zobrala fotiť na "územie nikoho".

Šnúrkové viazanie mi pripomína IT bábiky, aj keď tam sú tie šnúrky o dosť jednoduchšie.

Na Silkách som vždy obdiovovala, že im neprišpendlujú hlavičky. Síce to už po novom minimálne playline opäť nerobia, čo ma veľmi teší a zberateľskú bábiku z posledného obdobia som dlhšie nerozbaľovala, naposledy asi Pumu.

A vonku


Virgo bola moja úplne prvá kĺbová Silka a hneď po vybalení sa jej odlomilo z oboch kolien. Taurus je oproti tomu veľmi ťažko polohovateľná a posadiť ju šlo pomerne náročne. Tiež som sa dosť bála nejako tlačiť, aby som niečo neulomila.















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....