utorok 5. novembra 2019

Košické obchodové

Ahojte 😊 Ako som už spomínala v predošlom článku, krátko po tom, ako som si prevzala a prekontrolovala tretí balíček z US, odišli sme do Košíc. Strávili sme v nich plné štyri dni, plus dva cestovacie dni. Samozrejme som navštívila okrem iného aj dve obchodné centrá a v oboch hračkárstva. Fotky z leteckého múzea ste mohli vidieť na mojom facebooku, koho by to zaujímalo, prikladám link. Žiadnu bábiku som so sebou do Košíc nebrala, hoci som sa prvotne mala stretnúť s Henkou, tá však zrejme vplyvom zmien počasia ochorela a stretnutie sme dočasne presunuli. Kto nás sledujete aj fcb skupinke, viete, že sa stretnutie odohralo nedávno, ale v Bratislave. No dosť mojich slov takto po ránu, poďme na fotky:

AllToys Aupark Košice

Pekné srdiečkové šaty, do ktorých by sa zrejme vošli aj plnoštíhle Barbie.

Tento setík ma celkom oslovil.


Iriska ma v tomto obchode celkom prekvapila.






Tieto fotky sú z Dráčika Optima. V AllToys som v Optime nebola, nakoľko som pozabudla, že tam je. No čo už.

Ech, tu mi ušla ostrosť, ale každopádne Holiday 2018

Tenistka Kim sa mi veľmi páči

Kuchárka Daya ma stále láka.

Kanady mali štyri, ešte že ju mám, za takú cenu ma veľmi lákalo kúpiť druhú.

Môj drahý rád kazí moje úsilie o zdravý životný štýl a v kaviarni mi objednal tento úžasný milkshake Oreo. No nezabili by ste ho? Inak, po 3 týždňoch bez sladkostí chutil lepšie než kedykoľvek predtým.

Môj "svokor/tchán" je stará škola a kupuje každý deň noviny. Toto ma v nich celkom prekvapilo.

Dôvodom našej návštevy Košíc bolo to, že môj drahý sa rozhodol zorganizovať narodeninovú oslavu pre jeho ocina, ktorý oslavoval 78 rokov a v rámci toho, že jeho zdravotný stav už nie je úplne najlepší, chcel, aby prišli všetci 5 súrodenci. To sa žiaľ nestalo, ale v rámci priestorových možností, možno dobre aj tak.
Túto úžasnú, dokonalú, asi najlepšiu tortu v mojom živote robila Jarkova sesternica a bola no neopísateľne úžasná. Ani nie suchá, ani nie mokrá, ovocná, svieža. No proste nebíčko v papuľke.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....