utorok 5. mája 2020

2018 Fashionistas Barbie 87 - Marianna

Ahojte priatelia 😊 prajem vám krásny utorkový podvečer. Pôvodne som si nemyslela, že dnes budem dávať článok, ale nejako to tak vyšlo, že áno. Marianna je môj posledný prírastok tohto roku zatiaľ. Kúpila som si ju na Facebooku za peniažky, ktoré som dostala ako odchodné z práce. Dostala meno Marianna, podľa kolegu Maja, keďže Janku aj Slavicu a všetky ostatné mená z práce mám.








Vlásky po vytiahnutí z krabice chceli trochu kaderníckych zásahov


Deniska ma nahovorila, aby som jej vlasy zaplietla, že bude vidieť ich prelínanie, ale pre mňa takto ešte viac vynikla tá žltá a dala som to preč :-D

Keďže som mala ešte vytiahnutú stále Raynu, tak som ich pofotila trochu spolu.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....