nedeľa 3. mája 2020

Steffie na želanie

Ahojte priatelia. Prajem vám peknú nedeľu. Snáď sa čoskoro blog.cz umúdri a pôjde spustiť aj cez chrome. Už som im o tom písala a verím, že nie som jediná. Dnes sa teda pokúsim nasúkať vám sem fotky mojich Steffie, ktoré som nedávno robila.

K tomuto foteniu ma inšpiroval Dominik, keď spomínal, že sa mu táto bábika veľmi páči a tak som ju po dlhšej dobe nafotila. Ofinku som už na rady mojich dievčat umyla a výsledok uvidíte čoskoro.






Deniska ma poprosila, aby som jej pofotila Basics spolu, že sa jej podobajú. No prečo nie.






Myslím, že Katka ma následne poprosila o vyfotenie všetkých svojich Steffie. Tak nech sa páči.

Basics

Top Model

Look

Blond

Ryšavé

Hnedovlasé akurát bez Red Jeans, ale tú ste si už asi užili dosť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....