štvrtok 21. mája 2020

Twilight Victoria

Ahojte priatelia 😊 Viem, že už minule som hovorila, že bábiky na návštevu moc neberiem a je to pravda, ale zhodnou okolností sa mi tu v poslednej dobe stretli dve. Rayna a Victoria. Victoriu som kúpila ako darček pre kamarátku a už je od včera u nej, z čoho mám veľkú radosť. Je to krásna bábika a viem, že v čase, keď som ju kupovala, ju veľmi chcela, v dnešných časoch sa už rozhodla opäť vrátiť k svojim zberateľským preferenciám, čo sú prevažne belošky z konca 80tych a začiatku 90tych rokov. Preto som jej navrhla, nech bábiku predá a kúpi sa za peniažky niečo, čo jej bude do zbierky sedieť viac.

Viac fotiek rozbalenej Victorie si môžete pozrieť trebárs u Ľuba






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....