streda 6. mája 2020

Topíky od Moniky

Ahojte 😊 Dnes má vraj blog.cz lepší deň a zobrazuje moje články. Mne cez chrome zobrazuje akurát tak ochranu údajov, ale včera som si písala s pani a povedala, že čoskoro by to malo opäť fungovať. Uvidíme.
Každopádne sa púšťam po predstavení všetkých mojich tohtoročných prírastkov do restov z minulého roku. 23. 10. 2019, teda krátko po narodeninách, tým predpokladám, že som si toto nadelila k narodeninám, mi prišiel balíček od Moniky Iski, ktorý obsahoval bábiky, ktoré ste už videli, hlavičku do princeznej Daye (pre ktorú stále nemám telo a asi pôjde tým pádom o dom ďalej) a dva takmer identické topíky a práve tie si dnes predstavíme.

Nepredstavený zvyšok balíka od Moniky

Hlavička

Modrý topík predvádza Madison

Tu už vidíte Isabell s Renčou. Renča má už umytú ofinu ako vidíte, trošku jej odstávala, ale už som to zarovnala a je fakt krásna.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....