sobota 2. mája 2020

2019 BMR Millie - Slavica

Ahojte priatelia 😊 Prajem vám krásnu slnečnú sobotu a príjemný víkend. Dúfam, že ste sa včera všetci vycmučkali pod čerešňou a keby náhodou nie, tak že ste si ten voľný deň aspoň užili.
Dnes si predstavíme ďalšiu z krások, ktoré ku mne doputovali. Ja som si povedala po svojich dvoch nie veľmi úspešných pokusoch o kúpu tejto bábiky cez internet, že proste na to kašlem a už ju zháňať nebudem. Lenže Vílinke to nedalo a rozhodla sa podarovať mi svoju už pretelenú na MTM telo klasickej výšky, čo ma ešte viac potešilo. Vílinka mi hrozne chcela podarovať nejakú bábiku, nakoniec sme sa dohodli, že najlepšie bude nejaká 90tková plážovka zo série, ktoré ešte nemám. Od 2000 myslím už mám z každého ročníka aspoň jednu, ale 90tky mi dosť chýbajú. Nakoniec mi prezradila, že mi posiela Hawaiian Fun Christie, ale zároveň že to trochu ľutuje a ja som sa už vtedy rozhodla, že jej bábiku pošlem naspäť. Nedokázala by som si ju vziať s tým, že niekomu inému chýba. Ona ma v deň, kedy bábiky prišli o to aj poprosila a ja tým, že som sa tak sama už v duchu rozhodla, tak som s tým nemala vôbec žiadny problém. Christie som tým pádom ani nefotila, v postate som ju obratom bola zaniesť do tej istej zásielkovne. Za to s Millie som sa vyhrala. Konečne som mohla na nej vyskúšať mikinu od Janky Erdovej, ktorú som kúpila práve pre ňu.

Krabica, v ktorej kočeny došli a náš "poriadok" na kuchynskom stole, ktorý viac ako na stolovanie slúži ako odkladací priestor pre všetky aktuálne dokumenty.

Slavica docestovala v super oblečení, ktoré sa mi na nej veľmi páčilo.




Hoci sa mi Vílinkin outfit na Millie veľmi páčil, nemohla som sa dočkať, kedy jej konečne vyskúšam mentolovú mikinu, ku ktorej som nakoniec od Janky kúpila aj šiltovku, tá je ešte aj na jej bohaté vlasy dosť veľká, ale páči sa mi aj tak.



Pôvodne mala byť táto fotka len na ukázanie značenia dielov tela, ale páčila sa mi jej atmosféra a tak som ju sem dala.

Na tejto fotke to trochu vyzerá akoby mala zamaľované zuby







Keďže v ten deň som foitla aj Mari, napadlo mi odfotiť ich spolu, keďže sú od jedného dizajnéra a potom som vybrala aj dve playline kočky, ktoré od neho mám.

Toto sú dve playline, o ktorých bezprostredne viem, že sú od Carlyla Nueru.

Potom mi napadlo vytiahnuť ešte MTM jogínku Kaylu a dať ich k sebe, že kurčeravé blond MTM.

V pozadí detská postieľka a v nej plyšové vajce Batman. Ako ste mohli vidieť na FB už to vyzerá trochu inak.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....