piatok 8. mája 2020

Very Velvet 1998

Ahojte priatelia 😊 Prajem vám krásny sviatočný piatok. Ľudkovia, prosím vás všetkých, nezabudnime na tento sviatok, že nad čím sme to vlastne zvíťazili a nedopusťme, aby sa to vrátilo. No, návrat k téme.
Keď sa ku mne dostala Ľubova Very Velvet Kira, bola som nadšená, pretože som mohla preskúmať toto telo, ktoré má len táto séria a zároveň som nemusela vyzliekať svoju, keďže mašľa na jej sukni je zošitá a ja proste viem, že tú mašľu by som už nedokázala tak pekne zaviazať ako je. Netvrdím, že časom Velvetku nevyzlečiem, ale zatiaľ ju chcem ponechať tak ako je. Už keď mi Ľubo dávno prezradil, že táto séria má svoje jedinečné telo, ktoré inde nebolo použité, som si hovorila, že to by bolo super, mať toto telíčko v zbierke. Som skôr telový zberateľ než tvárový. Rôzne telá od Mattel, to sa mi páči, to rada skúmam. Ako ste už čítali/videli na FB, Ľubovu Kiru som odhlavila, aby si ju mohol preteliť na model muse telo, takže na mojich fotkách už uvidíte telíčko bez hlavy. Ľubo tiež spomenul pri svojej Very Velvet Kire, že toto telo je akýsi prechod medzi Shani 1991 a Belly Button 1999 a musím mu dať za pravdu.

Priznám sa, že mne osobne Very Velvet telíčko pripomína dlhými štíhlymi nohami bez výraznejších stehien telíčko Teen Skipper 1995. Teraz aj ľutujem, že som nevyfotila aj tieto dve telá spolu. Možno ešte niekedy.


Čo sa týka zadných partií je Very Velvet telíčko ešte štíhlejšie ako Shani.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....