piatok 15. mája 2020

Doplnky k Mori

Ahojte priatelia 😊 Pre dnešný článok som vytiahla opäť nejaký ten restík z minulosti. Mori mi prišla tuším niekedy v lete, fakt si presne nepamätám a som lenivá to dohľadávať. Krátko na to mi šiblo a rozhodla som sa k nej zohnať hlavne tenisky a časť zimnej výbavy.

Začnem tým, že vám sem vložím moje vlastné video. Niektorí už viete, že z času na čas natáčam videá svojich dievčat a teraz som sa rozhodla s tým vyjsť na svetlo youtubu. Takže, ak by ste mali záujem, môžete sa prihlásiť na odber (och, fakt si už pripadám ako youtuber prosiaci o odberateľov)

Našla som aj tento krásny obrázok celej partie Generation Girl Dance Party. Ešte by som si dosť priala Mari. Síce jednu Mari už mám, ale tie dve playline z GG kolekcií sa mi páčia.

Krásne pôvodné balenie.

Našla som tento obrázok kompletného oblečenia a príslušenstva od Generation Girl Dance Party Tori, kde som prišla na to, že mi ešte chýba walkman a pohár, ale zháňať ich už nebudem.

Fotky z 06. 10. 2019



Fotky z 08. 05. 2020

Tenisky ma úplne nadchli, krásne sedia na Moriných nôžkach. Aj keď moja babka by asi umrela, že tenisky k šatám.




Je super, že Mattel myslí na bezpečnosť bábik pri športe, ale zvyčajne nedomyslí na to, ako si bábiky majú dať prilbu k ich účesom. Tento problém mám aj s In-line Skating Midge, ktorej ak nechcem zničiť účes, prilbu nemôžem dať.


Neviem, či je to vidieť na fotke (asi skôr nie), ale "lyžiarky" majú hlbší výrez na priehlavku a preto ich Tori so svojou nožičkou nedokáže obuť.

Podľa výrezov v "lyžiarkach" som vedela, že budú dobré klasickej Barbie. Nasadila som ich teda na prvú, ktorú som chytila do ruky. Zhodou okolností je to ešte nepredstavený kúsok.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....