streda 6. októbra 2021

Mix fotiek zo starého mobilu

Ahojte priatelia 💗
Dnes vám sem dám pár fotiek zo starého mobilu, bude to totálny mix:
Moja vitrínka rok po nasťahovaní, 09. 10. 2019

Krásna Noir v šatách od Fashionistas Nikki. Žiaľ, už sa u mňa nenachádza ani jedno.



Blondie a jej ulepené vlásky. Myslím, že pred odchodom do nového domova som ju dala celkom dokopy.


Fotky Color Revival morskej panny. Tá išla do Čiech, o týchto morských pannách ešte bude reč niekedy nabudúce.




Prvé fotky Aarony. Tá už býva tiež v Čechách u jednej veľkej fanúšičky Elvisa.


Prvá fotka krásnej Toy Story Barbie.

Prvá fotky mojej vytúženej vedkyne Kiry, ktorú som dostala ako meninový darček. Momentálen už v zásielkovni čaká na svoje vyzdvihnutie a nový domov.


8 komentárov:

  1. Krásné fotky a hezké vzpomínky na panenky, které dostaly nový domov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Áno, som rada, že našli skvelé nové domovy :-)

      Odstrániť
  2. Tak aspoň Ti zůstaly fotky. Ta první tmavá by se líbila mě 😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak, fotiek mám spústy. No, sama sa občas čudujem, že som dokázala pustiť dosť tmavých Goddess, vrátane tejto.

      Odstrániť
  3. Tmavá čokoládová Goddess je jednoducho veľký skvost a tie divoké leopardie šaty jej dosť dobre pristali.😍😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je prekrásna, za ňou mi je dosť ľúto a bola pre tie šaty jasná voľba, keďže pôvodne ich má tiež černoška :-)

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....