štvrtok 14. októbra 2021

Fashionistas Swapping Style head Sporty

Ahojte priatelia 💗 prajem vám krásny štvrtok. Dnes vám sem dám prvú z dvoch hlavičiek, ktoré som kúpila v papierníctve Helena, ktoré občas spomeniem, ale navštevujem ho už len veľmi výnimočne, lebo jeho úzke uličky a vysoká návštevnosť sa nezlučujú s kočíkom 😢

Obe hlavičky som kúpila naraz, celkom ma prekvapilo, keď som ich tam opäť zbadala, lebo dlhší čas som ich tam nevidela a myslela som si, že sa už niekto medzičasom nad nimi zľutoval. Ja som ich nekúpila skôr, lebo som nemala Fashionistas, ktorej by sa dala vymeniť hlavička, ale keď prišla Sassy, tak som sa zľutovala a obe hlavičky kúpila. 

Táto Sporty sa mi páči trochu viac ako tá druhá, lebo má normálnejšiu farbu aj dĺžku vlasov.








8 komentárov:

  1. Pěkná hlavička. Já si zatím netroufám hlavičku sundat, takže u mně zůstávají panenky v původní podobě.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Toto telíčko je na to prispôsobené. Pamätáš, keď si sa ma pýtala na ten gombík na chrbte, tak ten slúži práve na výmenu celej busty :-) Na klasické preteľovanie ani ja nie som. Toho sa bojím, že sa bábika poškodí

      Odstrániť
  2. Vypadá hezky, ale rozebíraci tělíčko není nic pro mě:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sporty obecně byla sympatická tvář. A tahle je krásná. Zase je fajn, že je takhle vyměňovací a můžeš si je střídat dle nálady ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to je pravda, celkovo mám Summer 2003 rada, aj keď ich bolo jednu dobu dosť veľa, keďže to bola tvár Teresy. Áno, je to fajn, trochu mi je ľúto, že som ich nekúpila v začiatkoch zbierania.

      Odstrániť
  4. Busta Sporty je peknučká, ach, kde sú tie časy, keď bola Summer 2003 v každej sérii Fashionistas.😊
    Ja som mala tento typ pri svojej Artsy Hollywood, ale nikdy som nemala náhradnú hlavu, keďže Artsy som kúpila len kvôli tomu, že bola v Tescu vo výpredaji v priateľnej sume.😎

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, úprimne, podobné až takmer rovnaké maľby a charaktery v každej sérii mi až tak nechýbajú, ale ich kĺby a prepracovanosť by som brala hneď.
      Ja si pamätám v Tescu dúhovú sériu a Dream House, tých tam bolo plno. No, staré časy :-D

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....