sobota 20. decembra 2014

Ako to u nás vyzerá

Nedávno som trošku prerábala svoj blog, mazala staré a nepotrebné veci a tak podobne a narazila som na svoj sľub, že vám odfotím Basičky v poličke. No tak si vravím, že všetky svoje bábiky vnímam rovnako, tak prečo iba Basičky ... takže tu nás máte v plnej kráse

Tieto dve poličky nad posteľou ma presvedčili o tomto podnájme. Presne takto som si to vtedy, keď som do tejto izby vstúpila prvýkrát, predstavila

No niečo už mám aj na poličke za hlavou postele

Tak a poďme sa pozrieť na náprotivnú stranu....toto mala byť pôvodne polička iba pre Basics...no tak to sa nám trošku zvrhlo, ale snáď raz.

BB003

BB002 - pozerajú na mňa zlovestne, že kde majú kamarátov....zo začiatku boli s BB001 vyrovnaní, teraz žiaľ ťahajú za kratší koniec 

BB001

Pod BB001 je taký mixík, sú tu zvyšné Basics, Sadie, Terez a babenky zo sveta

Najspodnejšie poschodie momentálne obsadili filmové hviezdy. Áno, sedia na puzzle, ale je to ok 

A toto je môj ranný pohľad. No hej, tiež by som sa radšej pozerala na milovanú osobu každé ráno, ale svoje baby a chalanka tiež ľúbim :-* Pri pozornejšom vnímaní zistíte, že na týchto fotkách nie sú tri moje predstavené kočenky a naopak tri nepredstavené tu sú. Kto vie, o ktorých 6 dievčat ide? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....