pondelok 15. decembra 2014

Darčeky od Terezky

Konečne sa dostávam k prestaveniu posledných darčekov na narodeniny. Darčeky opäť (ako pri Blanke) budú rozdelené do dvoch článkov. Tento by mohol mať podtitulok Zimná sezóna. Keď som totižto otvorila balíček od Terezky, išla som sa zblázniť od radosti.

Margueritte dostala čapičku a šálik.

Steffie dostala krásnu bielu čiapočku a šálik

Angie dostala pončo s baretkou



Skajku som navliekla do fialového svetríka s fialovou čapičkou, džíny sme si požičali od džínovej Aphrodité

Steffienky


Prvé fotky sa mi nepáčili až tak a pri vhodnej chvíli som ich prefotila



Steffie


Angie

Marqueritte














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....