sobota 6. decembra 2014

Sport Illustrated Barbie 2014

Túto bábiku som sa rozhodla odhaliť z vianočných darčkov ako prvú z viacerých dôvodov. Nakoľko neporuším svoju zásadu, že bábiky, ktoré mi pre Vás prešli rukami, nezverejním skôr ako samotní praví majitelia. Prvý a zásadný dôvod je, že daná ani neviem, či nazvať priamo zberateľka, myslím, že sa nijako neurazí, keď poviem, že pre mňa nie je v skutočnom zameraní zberateľka Barbie ani iných bábik, hoci jej rukami prešli neskutočné kúsky, nemá vlastný blog. Druhým dôvodom je, že bábiku napriek tomu, že som chcela, ale úprimne som neverila, že ju nevybalí, jej dať na Vianoce. Asi je Vám zrejmé už o koho ide. Áno, je to naša Ivka. Myslím, že skoro každý má už bábiku od Ivky. Dôvod, prečo som Ivku jednoznačne zaradila do okruhu, ktorý som veľmi chcela obdarovať, je nielen to, že mi pomohla s neskutočnými pokladmi, v ktoré som ani nedúfala, že by som mohla niekedy u seba mať. Medzi inými spomeniem dlho vysnívané Fashionistas Sporty a DOTW Sumatra. Ivuška, ĎAKUJEM. Tak tiež si dovolím napísať, že s Ivkou sme sa stali dôvernými kamarátkami a stála pri mne "aspoň" v mailoch v tých najkrajších aj najhorších chvíľach Mrkající

Prečo práve táto bábika? S Ivkou sme sa bavili o neskutočne veľa bábikách a táto sa jej aj mne páčila a boli sme na ňu obe veľmi zvedavé. Keď som vedela, že budem robiť objednávku z Barbiecollectoru, nemohla som ju pre ňu nevziať. Pôvodne som plánovala urobiť veľkú objednávku, nakoniec som objednala iba dve bábiky a ani jedna nebola pre mňa Smějící se Hoci je bábika veľmi krásna a na Ivkiných fotkách priam dokonalá, mňa až tak neoslovila, hoci medzi moje plážové krásky by sa neskutočne hodila. Na mňa mala akosi priguľaté očká, ale dosť slov, fotky:

Na bábike sa mi veľmi páčila farba jej očí, nakoľko modrá je moja najobľúbenejšia farba.


Bábika má veľmi zaujímavé sandálky, ktoré sú rovnaké ako má DOTW Argentina

Podobne ako "plavkové" Basics má aj "Sportka" na pravej ruke zlatý náramok. Priznám sa, že netuším, či ide o rovnaký.

Ako tak dnes pozerám na túfo fotku, tak sa mi "Sportka" začína čoraz viac páčiť. Asi nakoniec predsa len skončí aj u mňa.

Zadná strana krabičky nám prináša kúsok histórie

Náušničky sú zrejme rovnaké ako majú "plavkové" Basics.

Priznám sa, že tento postoj rúk sa mi začína čoraz viac páčiť. Hlavne, od kedy mám Emmu. "Sportka" má krásny lak na rukách aj nohách

A fotky samotnej majiteľky. Musím uznať, že na fotkách u Ivky bábika skutočne vynikla.


Spolu s Heidi



Priznám sa, že táto fotka je pre mňa úplne dokonalá. Ivi, toto ti fakt vyšlo


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....