sobota 13. decembra 2014

Great weekend fashion

Nedávno som brúsovala na ebay a narazila som na tento obrázok. Veľmi ma to potešilo, lebo tieto šatičky mám Mrkající. Mala ich na miesto svojich Jindřiška, keď som si ju priviezla spolu s Terezou do Bratislavy a tým ich zachránila pred maminkyným podarovaním. Nie, nebojte sa, už som jej dávno odpustila, hoci za tým množstvom doplnkov a šiat mi bude asi vždy trošku ľúto. Ako modelku som si vybrala Rebecu a na facebooku zožala zatiaľ môj najväčší úspech (mala najviac "likeov" zo všetkých mojich foto Barbie, čo som kedy dala na fb).

Zvyčajne má Rebeca rozpustené vlasy, ale strašne jej lietali pri fotení, tak som jej ich zaplietla. Pôvodné topánočky už nemám a tak som Rebece dala jej vlastné














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....