štvrtok 18. decembra 2014

Teen Skipper 1995

Tak po dlhšom čase opäť pôjdem naprieč telami, po krásne kĺbovom telíčku sa Mattel akoby vrátil v čase a urobil telo pre pubertiačku a naša Skipper trošku povyrástla. Toto telíčko som spočiatku nemusela, ešteže ju dopĺňa tak príjemná tvárička.
Mám ho zatiaľ v trochu kusoch a ako predvádzačku som si vybrala Miu, ktorá ku mne s týmto telom docestovala prvá

Bábika je nižšia ako klasická Barbie a je aj výrazne chudšia. Proste puberťáčka 

Všetky tri moje slečny majú v pravej ruke prsteň a majú aj všetky náušnice

Chodidlo je rovné a o čosi menšie než má klasická Barbie s plochými chodidlami

Presne toto je dôvod, prečo som toto telíčko spočiatku nemusela. Nožičky má rovnako dlhé ako klasické Barbie a pretože sú chudšie ako nohy Barbie vyzerajú ešte dlhšie a bábika na mňa pôsobila neskutočne neproporčne

Označenie na chrbátiku


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....