nedeľa 7. decembra 2014

Nečakaný darček

V piatok pred narodeninami sa mi stala taká zvláštna vec. V schránke som si našla takú klasickú obáločku, v ktorej predajcovia z Ázie posielajú svoj tovar. Až na to, že ja som si nič neobjednala. Na obálke však bolo moje meno. Tak som to doma rozbalila a boli tam tieto ružové šatičky Smějící se Žiaľ až dnes bolo trošku slniečka na fotenie. Fotky sú z exteriéru a fotila som dnes všetko, čo mi prišlo do ruky, takže bude článkov Mrkající
Ako modelku som si vybrala Pauli, nakoľko mi s tými krátkymi vláskami príde taký športový typ, tak ma lákalo navliecť ju do spoločenských šiat, tak posúďte sami

Pauli mám doma už skoro rok. Nakoľko som ju dostala na minulé Vianoce, mám ju veľmi veľmi rada

Veľmi ma potešilo, že šaty sú šité na telo Model Muse 













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....