utorok 16. decembra 2014

Lyn vo fialovom

Ako som spomínala v predchádzajúcom článku, darčeky od Terezky som sa rozhodla rozdeliť do dvoch článkov. Terezka mi poslala aj nádherné šaty s náhrdelníkom a náramkom k nim patriacim. Pôvodne ich mala u mňa dlhšie oblečená jedna jej bábika, ale to uvidíte neskôr. Potom ich mala u mňa oblečená Regi, ale akosi to stále nebolo ono a potom som ich na skúšku obliekla Lyn a konečne som mala pocit, že je to dobré. Tak posúďte sami.

Lyn som nechala jej pôvodné zlaté náušnice a náramok a doplnila som to zlatými topánkami z Basics plavkového setíku. Myslím, že sa to spolu nebije






Sukňa má dve vrstvy

Mám Lyn veľmi rada a viem, že Terka tiež.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....