nedeľa 21. decembra 2014

Zig-zag/Pretty City/Weekend Style Barbie ružové šatičky

Tieto šatičky mám už dlhšie a s vašou pomocou som zistila, od ktorej bábiky pôvodne sú. Lenže pod pomenovaním Zig-Zag som ju skoro vôbec nenašla a to zrejme preto, lebo sa objavuje aj pod názvom Pretty City a dokonca aj pod názvom Weekend Style, ale aj tak ich obrázkov je príšerne málo, ale pár som ich našla 😎 a ako modelku som si zvolila Neomi, celkom sa mi do tých šiat hodila


Musím sa priznať, že všetky troje šiat (žiaľ nie sú tu ešte oranžové) by som chcela, ale hlavne zeleno-modré...myslím, že moja Erika by v nich tiež vyzerala fantasticky

Noemi














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....