nedeľa 7. júna 2015

BB 1.5 Look 01

Po otvorení topánočkového setíku BB1.5, prichádza na radu aj druhý, respektíve prvý, keďže má označenie 01. Oba setíky som nechcela rozbaliť skôr ako prídu kočenky z tejto série, aby som si to mohla pofotiť všetko spolu.

Tento setík som podobne ako topánočkový kúpila pred Vianocami, kedy sa oba vyskytli v perfektnej cene, keďže zvyčajne išli od 30 dolárov vyššie 

Bočná strana balenia

Zadná strana balenia

Vecičky boli ku kartónu prichytené maličkými háčikmi s krátkou dĺžkou, takže po odstrihnutí niekam odfrngli a mala som ich čoskoro po celej izbe 

Čo všetko setík obsahuje?

Ružové bolerko

Náhrdelník so srdiečkom

Čierna kabelka (až teraz som si všimla, že ružovú som zabudla odfotiť)

strieborný náramok s ružovým kameňom

Strieborný opasok

sieťovo-čipkované rukavičky

Sieťované silonky

Vešiak

Parfém

Najprv som si myslela, že je to nejaká suknička, ale keďže by bolo vidieť zadoček alebo predoček danej slečny, došlo mi, že to nie je suknička, ale skôr nejaká pelerínka alebo niečo také.

Z novej Scarlett mám obrovskú radosť a bolo super, že na fotenie tohto setíku Mattel vybral práve ju. Veľmi som si to užila.





Slečny s doplnkami.

Sunny dostala silonky a rukavičky, Gloria opasok a kabelku

Amélia dostala pelerínku a do ruky flakón so Chanel 5


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....