piatok 5. júna 2015

BB 1.5 Look 02

Ako iste viete tento krásny setík som dostala na Vianoce a v podstate je od môjho perfektného krstného otca (niektorí viete, že som krstená v dospelosti a môj krstný otec je odo mňa o rok a pol mladší). Tento setík býval pomerne dosť drahý, takže, keď som ho uvidela za 15 dolárov, musel byť môj. Som zaň veľmi šťastná, lebo som Barbie topánková maniačka, v reálnom svete už taká maniačka na topánky nie som a na babu mám asi až podstav topánok

Po rozbalení ma úplne dostalo balenie. Predošlé sady totiž boli o tom, že ste to museli z toho plastu vylúpnuť a už sa to nedalo veľmi skladovať v tej originál krabičke, lebo sa rozbalením zničila, ale toto. Toto je fakt, že SUPER. Vôbec som netušila, že to má poklop, lebo v balení to nie je vidieť

Priznám sa, že krásna krabička ma úplne dostala. Ja som si totiž hovorila, že ako uskladním 18 párov topánok, Mattel to vyriešil za mňa

Tieto som vybrala ako prvé, pre mňa sú úžasné, krásne romantické

Bodkované plné lodičky, kvôli ktorým som tento setík vlastne konečne otvorila (potrebovala som ich do jedného fotenia)

Plné lodičky má len červená Mbili, tentokrát v striebornej glitrovej verzii

S týmito lodičkami som sa stretla prvýkrát, Basics ich originálne nemajú. Sú super, veľmi sa mi páčia, ľahko sa obúvajú

Veľmi populárne Basics lodičky, tentokrát strieborné

Tento typ topánočiek mám tiež celkom rada. Nie sú až také pekné na vzhľad, ale nepadajú, dobre sa obúvajú

čierne sandálky má z tejto kolekcie Carnaval

Tento typ moc nemusím, ťažko sa obúvajú

Strieborné sandálky. Tieto má rada, sú krásne a nepadavé

Sandálky, ktoré má aj džínová Lea

Moje favoritky. Padajú, ale strašne sa mi páčia.

Topánočky tentokrát celé čierne

ružové padavé sandálky

úžasné zebrované lodičky

Milované gladiátorky. Ani som sa ich Livke nesnažila obuť, tieto majú ešte mimoriadne malý ten vrchný ramienok

Postriebrené sandálky. Priznám sa, že tieto trblietky moc nemusím, iba to z nich opadáva

Obľúbené sandálky. Tentokrát v ružovo-čiernej. Priznám sa, že už mám doma pár čiernych, červené, modré, ružové, zlaté, staroružové :-) Stačí si vybrať

Obľúbené lodičky, tentokrát s ružovou prackou

Čierne nazúvačky s mašličkou. Neberú ma až tak ako tie s ružovou, ale sú aj tak strašne krásne romantické


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....