piatok 19. júna 2015

Rande v Nitre

Tak a prichádza druhá časť fotiek z Nitry.

Po príchode do Nitry ma Mary zobrala do jedného z ich nákupných centier OC Mlyny, kde sme samozrejme navštívili Dráčik a tam na moje prekvapenie mali všetky dostupné nové Fashionistas a tak som si vtedy doplnila uvidieť Raquelle na živo - ostatné slečny som už poznala. Áno, je to presne ten istý Dráčik, kde si Ľubo asi o hodinu neskôr kúpil svoju Kaylosummerku :-)


Fontána....keď vidím fontánu, vždy si spomeniem na Hanneton.

Keď mi Mary napísala, že má Foura, bolo mi jasné, že si na stretnutí urobím Divergenciu. Ľubkovu Tris zbožňujem, takže s týmito dvomi som sa vyhrala asi najviac, nebudeme si klamať.


Priznám sa, že netuším, čo som chcela touto fotkou povedať. Fotky idú v poradí ako som ich fotila, teda romantika predtým romantika potom a tu v strede taký skrat :-D

Táto fotka sa mi naozaj páči. Som na ňu hrdá :-)

Four sa mi na Tea síce nepodobá, ale inak je rozkošný :-*



Four nám samozrejme predviedol aj svoje tetovanie, ktoré predstavuje všetkých 5 frakcií, preto že byť divergentný znamená, že máte niečo z každej frakcie.

Obom zberateľských priateľov som poprosila o prinesenie rovnakej bábiky. Vybrala som basics džínovú Steffie. Tak chválne, ktorá je koho?


Angie, Charlene & Michelle

Angie a Charlene







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....