utorok 16. júna 2015

Fashion Fever Make-Up Chic Teresa - Robin

Túto bábiku mám len vďaka Márii, ktorá ma na jej inzerát upozornila a dokonca ma aj prehovorila, nech si ju skúsim zarezervovať, keďže som vtedy nemala peniažky už na bábiku. Nebola najlacnejšia, ale vyšla ma lacnejšie ako keby som si ju mala kúpiť na ebay, hlavne zkrz poštovné. Našťastie pani s rezerváciou bez problému súhlasila a tak je posledná z veľkých FF Teriek už u mňa. Mamuľka, ĎAKUJEM ešte raz.

Kolekciu Fashion Fever Make-Up Chic tvoria štyri krásne slečny: Barbie s vtedy obľúbenou tvárou Mackie, Barbie AA (viacmenej raritne s tvárou Mackie) Lea a Teresa


Lea

Teresa

Barbie

Jedna z mála AA Mackie

A už moja Robin. Prišla v období dažďov a tak budú prvé fotky nemastné-neslané, ale ja som už nedokázala ju nechať v krabičke (trvalo mi to len pár hodín, doniesla som si ju v piatok podvečer z pošty, rozbalila som ju v sobotu ráno 😀)

Krabička zozadu

Čo ma prekvapilo je, že bábika má vlastný stojan, akosi som si ho nevšimla, kým bola v krabičke

Bábika mala dokonca aj návod

Návod na vloženie lesku a poskladania drobností

Lesk na pery vzhľadom na vek používať nebudem, ale krabička a zrkadielko sú nádherné

Spolu s ostatnými Tereskami z veľkých balení

Spolu s Maťou, mojou prvou Terkou s reálnymi mihalnicami.


Podobne ako Sunny aj Robin som fotila v prezidentskej záhrade, veľmi ma zaujali drevené veľké piškôrky

A takto to vyzeralo celé









Strieborné sandálky sú podobné tým, ktoré má Sunny, ale nie sú totožné


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....